The Red HustlerBack to the top

Jag har köpt en ny bebis, ett nytt skötebarn, som jag antagligen kommer att misslyckas med att sköta. Japp, har redan repat the back fender...suck. Cyklade hem den enda från Culver City, inte för att dte var jobbigt, men vägarna här är inte alls och då menar jag INTE ALLS anpassade för att cykla. Det är svårt att vara grön i denna stad.

Jag var ju helt inställd på en svart cykel med röda fälgar, men och de fanns i hela butiken, men för killar. Du kan få rosa fälgar...WTF. Jag sa till han: "I shouldn't be punished just cuz I'm expected to buy pink as a girl, I want Red rimms even if it is 4 boyz". Han pratade med chefen och det blev fixat. YES! Haha, sen ville jag inte ha vit sadel för det var det inte på den de visat så han satte på en svart gratis också fick jag den vita med hem om jag ångrade mig.

Problemet är nu att man vill knappt lämna cyklen, den är så fin och shiny. Jag känner mig supercool när jag cyklar på den haha. Folk kan nog se hur cool jag känner mig och hur glad jag är över min nya cykel, dels för att jag faktiskt cyklar haha och för att de skrattar lite åt mig, men håller med att den är sjukt coooooool. Det blev namnet the Red Hustler eftersom "everyday I'm hustlin" sketchen på youtube har blivit lite av ett internt skämt. Biber Fever funkade inte riktigt för mig, inte heller black mumba (kill bill). Skulle låtit er kma med förslag juh :)

Cat köpte ju en illrosa...oväntat...naj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0