Get lost...Back to the top

I torsdags var vi och drack vars en margarita och sjöng Karaokee nere på Cabo Cantina på 3rd street. Jag skulle skoja med de andra så jag klädde mig i en sigoalla top, stora örhängen och ett brett stålarmband, kom ut tog ett salsa steg och sa "Margariiiiita" lr nått. De förstod inte skämtet haha...Don't drink and dress.

På baren drack jag en blå Margarita så mina tänder och tunga blev helt blåa, lugnt för min del, var inte där för att ragga. En kille börjar prata med mig och jag svarar trevligt men motvilligt och helt plötsligt säger han "Your tung is blue, that hot". Var fan är det hett någonstans!? GET LOST.

Wierdos finns det gott om och jag hatar när man sitter någonstans och de kommer och sätter sig bredvid en och suckar och gör lite kommentarer precis som de vill prata med en...ihhh...som idag när det var obvious att jag satt och plugga, men värst var ändå ryssen med orange hår som störde mig stupp i kvarten när jag satt där på muren och hoppade in i samtal jag hade med vänner som stanna till. GET LOST.



Torra raggnings repliker är nog värst...GET LOST
Men största dissen idag går till andra killen som störde mig idag utanför biblioteket, dock inte genom att ragga, utan genom att titta på mig som att han var sååååå cool när han använde sin mobil som en boombox...umm hörlurar nörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0