Happy rushBack to the top

I tisdags fick jag värsta Happy rushen efter att jag varit hos counslern och det tog in 38 av mina 63 units från Sverige, vilket innebär att till sommaren kommer jag att graduate med ett AA degree härifrån som jag kan använda för att söka till FIU i Miami. Jag bara irra runt på campus fram och tillbaka för jag var så glad och förvirrad haha, måste ha sett komiskt ut.

Inte nog med det så uppmuntrade han mig att söka till Columbia Ivy League school i NY. Ivy league är de bästa skolorna i världen typ och Obama gick där. De har ett riktigt grymt HR program och det ligger ju i samma stad som UN <3 Chansen är minimal, men ansöka kan man ju.

Jag vet ännu inte vart jag ska flytta, men jag har ju vänner som stöttar mig tills jag hittar något. IIIIHHHHHHHH...är det någon som kommer till min graduation för att se mig kasta hatten? :P

Kommentarer
Postat av: felicia

Ja precis, vem gillar inte twilight?

Jag gör mina collage i Picasa och photoshop elements 8

2011-01-07 @ 11:00:27
URL: http://feliciaafoto.blogg.se/
Postat av: Nina

Vavavavvavava!!! Grattis till att du får ta ditt AA :) Håller tummarna jätte hårt för att du kommer in på den skolan du vill hihi. Att se dig kasta hatten vore hur coolt som helst <3

2011-01-12 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0