I never thought cheer would be 4 me...Back to the top

Just nu är cheer min escape. Det är min amerikanska svär i denna svensk koloni som bildats på skolan och där jag bor. Pratar för mycket svenska. Cheeren ger mig fin fina vänner, träning, skratt, jobb, en liten bubbla som tar mig iväg från plugget och allt annat.
Skada min fot när vi hade gymnastik häromdagen och jag tränade på min rundat. Mitt mål denna terminen är att kunan göra en bakåt volt på mina händer och innan jag skada mig sa Riko att jag såg ut att vara den som hade mest potensial till att klara det :) Nu ska bara foten bli  bra igen.
Looking peppy and happy huh...hand hug and X's and O's and whatever...
Kunde fått ledigt från cheeren i onsdags när vi hade away game, men jag följde med ändå. Behövde komma ut, ha tjejerna omkring mig. Vårt basketlag är så osocialt att det finns knappt, istället sätter sig  motståndar laget runt mig och prata med mig. "U better be on that floor when we get to SM, I'm gna remeber ur name"...haha...de prata så ghetto att jag hade svårt att förstå vad de sa och där var många F och N ord att jag inte förstod hur de förstår vad den andra vill ha sagt.
Han drev med mig och min stukade fot, sa till min coach att jag bara fakade min skada. Jag bara "DUDE" också slog jag han på armen...glömde att jag inte kände han haha...well have I told you I'm weird :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0