Book called hair n' make up 4 dummies?Back to the top


I Lördags cheera vi vår första match och det var ju inte allt för kul haha. Vi var inte så bra på våra danser och stunts och upprepade samma sittande ramsor hela tiden. Kramp i magen hade jag också efter torsdagens magträning. Musklerna drog ihopa sig och fastande så jag fick liksom dra ut dem igen. Värst var att våra dräkter inet kommit innu :(

Problemet jag hade var dock innan matchen. Dessa tjejerna sminkar sig ganska mycket och ahhh man ska ju vara en söt cheerleader. Föröskte sminka mig lite extra, men när jag kom ut och visade C så sa hon "Ska du joina ABBA eller?". Ett nytt försök med en annan ögonskugga som jag tyckte fick mig att se trött ut, men var ju bättre än att se ABBA ut haha.

Sen var det håret...nu låter jag hesmkt tjejig, men jag är ju inte så bra på dessa grejor om vi säger så. Höll på i en evighet. Jag behöver en bok som heter hair and make up for dummies alltså...föddes jag utan denna kvinnliga gen eller?



Kommentarer
Postat av: Nina

Oh vad långhårig du blivit, fint:)

2011-01-12 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0