Procastinating!?Back to the top

Tons to study for my test on tuesday, genetics and evolution...whiii, but instead of actually open the book cleaning the fridge and making groups of my contacts in my phone is more important...och när jag hellre tar i en äcklig trasa än och pluggar då skjuter jag upp det hela badly. Det känns som jag är i en dimma igen, inte bra...men jag ska fan step it up ok. Sova, äta, träna ordentligt.

Min betyg från förra terminen blev A,A,A,A,B...så mitt GPA är 3.64...man kan max ha 4.0. Så totalt så är det 6A och 3B. Det är tufft att balansera och prioritera 4 olika ämnen, speciellt om alla är plugg klasser och let's face it, jag är ju inte här för att glida så förra terminen var tuff, men I feel I did it, även om B:et sticker i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0