Oops I did it again...Back to the top

Min återhämtning har inte gått så bra eftersom vi i princip festat vidare och idag är jag bakis. Min kropp tål inte ens två drinkar. Mår verkligen piss idag, så jag har bestämt mig för att jag ska försöka att inte dricka på hela denna terminen, förutom om det är typ tjejkväll, då får jag ta ett glas vin. Största anledningen är inte att man blir bakis, utan att jag blir knäpp av alkohol helt enkelt.

Skullat plugga idag, har ju inte gått så bra, så nu går jag och lägger mig såhär kl 8 på kvällen för att gå upp tidigt imorgon istället. Tur att han flytta provet till tisdagen annars hade jag varit körd. Skippar cheeren imorgon för att köra en heldag av plugg om jag kan hitta någonstans där inte är en massa folk, eftersom vår lägenhet är en ungdomsgård.

Känner mig lite förvirrad av att tänka på att flytta också, har förträngt det, min lägenhet juh...vill inte flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0